26. listopadu 2020 získala TheCompany ocenění stříbrný Delfín v hlavní kategorii „Corporate Image Films“ na mezinárodním festivalu firemních filmů „Cannes Corporate Media & TV Awards“ za imageový spot „Dance of Promedica“.
Zprava: Petr Štulíř, Jan Hecht, Nicole Beyerová, Tereza Hradil Jelínková, Tomáš Bojda
„Stříbrného ocenění v mezinárodní soutěži korporátních filmů si velmi vážím. Těší mne, že jsme obstáli v tak velké zahraniční konkurenci, i to, že jsme – pokud vím – zatím jedinou českou produkcí, která byla v historii festivalu korporátních filmů v Cannes oceněna.“ sdělil producent Petr Štulíř. „Zároveň bych chtěl poděkovat společnosti Promedica za jejich osvícený přístup při tvorbě spotu i veškerou podporu,“ doplnil závěrem.
“Z prestižního ocenění v Cannes mám opravdu velikou radost. V první řadě chci poděkovat generálnímu řediteli Pavlu Hanušovi za progresivní přístup k firemní komunikaci. Dále děkuji Intuitive Production za perfektní koncept, skvělou organizaci natáčení a celému štábu za precizně odvedenou práci,” uvedla Nicole Beyerová, vedoucí marketingu společnosti Promedica Praha Group.
V uvedené soutěži bylo letos přihlášených celkem 844 krátkých filmů, spotů a videí ze 41 zemí světa (US, GB, EU, RU, Singapur, Saudská Arábie a další) od nejvýznamnějších tvůrců, klientů a agentur v oboru. Mezinárodní porotu tvořilo 61 významných osobností audiovizuální tvorby – mimo jiné držitelé Oscara, cen Emmy a z festivalů v Cannes, New Yorku a dalších. Ceny „Cannes Corporate Media & TV Awards“ každoročně oceňují nejlepší firemní filmy na světě, online média, dokumenty a reportáže v jednom z nejvýznamnějších světových filmových center – francouzském Cannes. Více informací o festivalu najdete na www.cannescorporate.com
Režisérem oceněného imageového video spotu „Dance of Promedica“ je mladý režisér Jan Hecht. Zadavatelem spotu byla společnost Promedica Praha Group, která patří mezi nejvýznamnější české firmy v oblasti distribuce a logistiky ve zdravotnictví. „Příběh spotu je netradičně odvyprávěn v pohybově-tanečním jazyce. Ponechává tak divákovi prostor pro vlastní fantazii. Naší snahou navíc bylo povýšit video na umělecké dílo, které by cílová skupina – zdravotničtí profesionálové – mohla vnímat jako oslavu svého poslání,“ sdělil režisér.
Společnosti Intuitive Production vznikla v roce 2013 a od té doby vytvořila téměř tři stovky firemních filmů, videí a spotů, které mají miliony shlédnutí.
Na oceněné video se můžete podívat zde: